مد 94

عکسهای مدل لباس.عکسهای بازیگران.آهنگ.کد آهنگ.سرگرمی.جک و اس ام اس,مدلهای 94

مد 94

عکسهای مدل لباس.عکسهای بازیگران.آهنگ.کد آهنگ.سرگرمی.جک و اس ام اس,مدلهای 94

چگونه از رنگ قرمز در دکور منزل استفاده کنیم؟+عکس

آشنایی با تاثیر رنگ ها و استفاده از آن در جای مناسب یکی از اصلی ترین نکات در دکوراسیون داخلی است. مهم ترین نقش را در طراحی و دکوراسیون رنگ ها بر عهده دارند.

هر چیزی را که می بینیم دارای رنگ است. رنگ ها باعث میشود چیزهارا احساس کنیم به عبارتی می توان گفت خود نیز دارای احساسند.

قرمز

رنگ قرمز نشانه جشن، شانس، لوکس و جدید بودن، علاقه و آتش است.

قرمز رنگ رز در روزهای به یادماندنی ست. قرمز رنگ هیجان انگیزی ست . قرمز رنگ شجاعت و خوش شانسی است. و در کشور های آسیایی مهم معمول است.

اما چطور از رنگ قرمز در خانه استفاده کنیم؟

اگر می خواهید همه جا را قرمز کنید کمی احتیاط کنید. بهتر است قرمز را بصورت پراکنده در جاهای مختلف بکار ببرید. برای ایجاد یک اتاق گرم و نرم دیوار ها را قرمز کنید. با این کار محیط بسته تر شده و حس صمیمیت ایجاد می شود.

استفده از مبلمان چرمی قرمز در فضایی کاملا سفید همراه با آویز های قرمز آنچنان تماشایی خواهد بود که هر کس وادار به نشستن و محو لوستر ها میشود. و این به دلیل مرکز توجه بودن رنگ قرمز است.

اما اگر در خانه ی خود نمی خواهید تا این حد رمانتیک باشید از آن در جاهایی که برایتان اهمیت بیشتری دارد استفاده کنید. و قسمت های خاص را مورد توجه قرار دهید.

استفاده از رنگ قرمز در اطراف شومینه حتی اگر خاموش باشد گرما را تداعی می کند و به کار بردن آن در ورودی خانه استطاعت مالی را می رساند. از قرمز در محل آرایش و اتاق پرو خود استفاده کنید.

قرمز در اتاق ناهار خوری شگفت انگیز است و در اتاق پذیرایی بازخورد زیادی دارد. رنگ قرمز تیره خود یک سبک را ایجاد می کند و اعتماد به نفس را می رساند. قرمز گرم پر حرارت رمانتیک نشانه ی خطر و توقف است.

قرمز، هیجان ، پیشرفت، توانگری، قدرت و شجاعت را می رساند. قرمز موجب افزایش فشار خون، بالا رفتن تنفس افزایش مقاومت، پرخاشگری و خشم می شود و رنگ پوست را خوب منعکس می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد